« آجیل، میز صندلی، سی دی، نیروگاه نفت می فروشیم. | صفحه اول | اسطوره ای که یک شبه فروریخت »

دوشنبه 19 تیر 1385

زین الدین زیدان

zidane2.jpg
جام جهانی تمام شد و ایتالیا برنده شد. زیدان در اوج ابهت و محبوبیت و در آخرین بازی فوتبال خود با سر به سینه بازیکن ایتالیایی کوبید و اخراج شد!!!
بر خلاف بسیاری از کسانی که کار زیدان را تقبیح می کنند به نظر من بزرگترین درس جام جهانی را از این حرکت وی می توان آموخت.
زیدان به ما می گوید مهم نیست که نیمی از جمعیت جهان تو را نگاه می کنند و مهم نیست که نام و آوازه و عظمت تو به خطر می افتد و یا خاطره بدی در اذهان ثبت می شود.
مهم نیست که همگان کارت را احمقانه بدانند و یا بعدا مجبور به ابراز پشیمانی و یا عذر خواهی بشوی.
موضوعات بسیار مهم تری هم وجود دارند که از شهرت و اعتبار و محبوبیت و جام جهانی فوتبال با ارزش ترند.
فوتبال بخشی از زندگی یا حرفه وی است و همه آنها باید در خدمت او باشد و نه او همچون ماشینی در خدمت فوتبال.
زیدان بازیکن فکور و با هوشی است و در سن 34 سالگی از بسیاری از هیجانات بازیکنان کم تجربه منزه است. و اصولا آرام و کم حرف است.
وی سالها در ایتالیا بازی کرده و با فرهنگ و روحیات آنها آشناست.
در جایی که بازیکن بد اخلاق ایتالیایی هر حرفی به زبان می آورد و هیچ قانونی برای دفاع از حقوق زیدان وجود ندارد، زیدان به بهترین شکل پیام جام جهانی را در ذهن همه ما ثبت کرد.می توانست در یک فرصت مناسب دور از چشم ناظر تلافی کند اما مردانه عمل کرد.
همه کارش را زشت و مخوف و شاید احمقانه بدانند اما هیچ کسی به اندازه زیدان نگاه ارزشی به فوتبال از خود نشان نداده است.
در مقابل توهین و نژاد پرستی حرکتی انجام داد که درست بود و در تاریخ ثبت شد.در مقابل ضعف قانون و بی توجهی داور حرکتی کرد که به نظر من یک حرکت با ارزش و قابل تقدیر است و او را تحسین میکنم.

نوشته شده توسط: رضا هاشمی در July 10, 2006 02:46 AM | فرهنگ

Trackback Pings

براي ارسال دنبالک از لينک زير استفاده نماييد
http://itiran.net/cgi-bin/mt/itiran-tb.cgi/1335

:نظرها

زیدان اسطوره ای تکرار نشدنی

دفاع از خانواده از فوتبال مهم تره
این حرکت الگویی شد برای همه بازیکنان که قدرت و شهرت را فدای آبرو و اعتبار خانواده نکنن

با تشکر از همه نظرات خوب و منطقی شما عزیزان

نوشته توسط: بزرگترین وبلاگ زین تادین زیدان at September 12, 2011 01:30 PM

به نظر من زیدان پس از اینکه با سرش به سینه ماتارازی کوبیده بود ، یک لگد جانانه هم به صورتش میزد که دستکم اون هم از بازی به دلیل مسدومیت اخراج میشد و این خیلی کیف میکرد .
باز هم خوشم که زیدان بزرگ بود و بزرگتر شد .
به قول مردم ایران زمین " زیدان دمت گرم و دست و سرت درد نکنه "
از افغانستان

رضا:
آقا یکم مهربون تر :)

نوشته توسط: روف at July 3, 2008 04:19 PM

من مطمئنم زیدان کارش درست بوده.اگر کسی هم به غیرت اسلامیش شک داره باید بگم کسی میدونه چرا زیدان بعد از euro2004 موقتا ازتیم ملی خداحافظی کرد؟چون میدونست تیم فرانسه در مقدماتی جام جهانی با اسرائیل هم گروه شده.برای همین صبر کرد تا بازی برگشت فرانسه-اسرائیل انجام بشه بعد اعلام کرد برای کمک به تیم ملی میخواد برگرده.حالا در موردش قضاوت کنید!!

نوشته توسط: ژورس at June 24, 2008 02:56 PM

زيدان قبلا هم با مشت زده بود تو صورت بازيكن عربستاني و محروم شده بود اون موقع هيچ توهيني هم بهش نشده بود!!لطفا بي فرهنگي زيدان رو به حساب غيرت نذارين!! البته اين اولين بار نيست كه تو كشور ما بي فرهنگي و وحشيگري و... رو به نام تعصب (البته يه عده) عرضه مي كنن!!!!!!!


رضا:
سلام... من با بخشی از صحبت شما موافقم... روح مطلب من دفاع از بی فرهنگی و وحشیگری نیست بلکه آزادگی و زیر بار زور نرفتن است که مورد ستایش من بوده و هست و ربطی به غیرت و تعصب هم ندارد. اینکه زیدان در این قضیه پر رنگ شده فقط بهانه ای است برای نوشتن البته نظر شخصی من نسبت به زیدان با شما متفاوت است و او را وحشی و بی فرهنگ نمی دانم.
بازیکن عربستان را هم نمی توانم ابراز نظر کنم چون بازی را به خاطر ندارم اما به تجربه می توانم بگویم زیدان الکی مشت در دهان کسی نمی زند.

نوشته توسط: مهرسا at July 3, 2007 08:56 AM

ضربه سری که زیدان به سینه manteraziزد در صورتی که همه میگفتند زیدان کار اشتباهی کرده است چون من به زیدان ایمان داشتم به همه آنهایی که می گفتند کار اشتباهی کرده است گفتم بهترین کار را کرده است.
یکی از ظرفداان پر وبا قرص زیدان ملقب به محمد زیدان
با تشکر

نوشته توسط: محمد at November 15, 2006 06:20 AM

سلام
خیلی واسم جالب بود زیدان کسی نبود که بخواد جام جهانی را فدای این عصبانیت کنه اما می دونم که ادمی مثل زیدان که واقعادوستش دارم نه به خاطر هم دین بودن بلکه انسانیت چطور جام جهانی را از دست داد پس باید دلیلی داشته باشه که ادمی مثل اون که ساده عصبانی نمی شد و همیشه جام اخلاق می گرفت اینچنین از کوره دررفت.امایک سوال چرا ؟بر اساس اخرین خبرها که نوشته بود خانم ریز را با یک مترجم ایتالیایی استخدام کردندو فیلم را دیدند و بعد از چندین بار متوجه شدن که ماتراتزی زیدان را تروریست خونده علاوه بر دشنامهایی که به خانواده اش داده که اونها را هم بیان کرده است.و این جالبه که زیدان در مصاحبه مطبوعاتی خواندن کلمه تروریست را تکذیب کرده؟چرا؟کدام دورغ است چرا؟لطفا اگر خبری داشتید به من هم بگید .http://en.wikipedia.org/wiki/Zinedine_zidane
این لینک را ببینید اگر باز نشد اسم زیدان را با همین اسپل سرچ کنید و در ویکی پدیا لینک را ببینید که همون مطالب در مورد خانم ریز متخصص ناشنوایان است من دچار سردرگمی شدم /ممنون /خبرش را هم به من بدید /ممنون

نوشته توسط: مریم at July 16, 2006 11:42 AM

سلام
خیلی واسم جالب بود زیدان کسی نبود که بخواد جام جهانی را فدای این عصبانیت کنه اما می دونم که ادمی مثل زیدان که واقعادوستش دارم نه به خاطر هم دین بودن بلکه انسانیت چطور جام جهانی را از دست داد پس باید دلیلی داشته باشه که ادمی مثل اون که ساده عصبانی نمی شد و همیشه جام اخلاق می گرفت اینچنین از کوره دررفت.امایک سوال چرا ؟بر اساس اخرین خبرها که نوشته بود خانم ریز را با یک مترجم ایتالیایی استخدام کردندو فیلم را دیدند و بعد از چندین بار متوجه شدن که ماتراتزی زیدان را تروریست خونده علاوه بر دشنامهایی که به خانواده اش داده که اونها را هم بیان کرده است.و این جالبه که زیدان در مصاحبه مطبوعاتی خواندن کلمه تروریست را تکذیب کرده؟چرا؟کدام دورغ است چرا؟لطفا اگر خبری داشتید به من هم بگید .http://en.wikipedia.org/wiki/Zinedine_zidane
این لینک را ببینید اگر باز نشد اسم زیدان را با همین اسپل سرچ کنید و در ویکی پدیا لینک را ببینید که همون مطالب در مورد خانم ریز متخصص ناشنوایان است من دچار سردرگمی شدم /ممنون /خبرش را هم به من بدید /ممنون

نوشته توسط: مریم at July 16, 2006 11:42 AM

سلام
خیلی واسم جالب بود زیدان کسی نبود که بخواد جام جهانی را فدای این عصبانیت کنه اما می دونم که ادمی مثل زیدان که واقعادوستش دارم نه به خاطر هم دین بودن بلکه انسانیت چطور جام جهانی را از دست داد پس باید دلیلی داشته باشه که ادمی مثل اون که ساده عصبانی نمی شد و همیشه جام اخلاق می گرفت اینچنین از کوره دررفت.امایک سوال چرا ؟بر اساس اخرین خبرها که نوشته بود خانم ریز را با یک مترجم ایتالیایی استخدام کردندو فیلم را دیدند و بعد از چندین بار متوجه شدن که ماتراتزی زیدان را تروریست خونده علاوه بر دشنامهایی که به خانواده اش داده که اونها را هم بیان کرده است.و این جالبه که زیدان در مصاحبه مطبوعاتی خواندن کلمه تروریست را تکذیب کرده؟چرا؟کدام دورغ است چرا؟لطفا اگر خبری داشتید به من هم بگید .http://en.wikipedia.org/wiki/Zinedine_zidane
این لینک را ببینید اگر باز نشد اسم زیدان را با همین اسپل سرچ کنید و در ویکی پدیا لینک را ببینید که همون مطالب در مورد خانم ریز متخصص ناشنوایان است من دچار سردرگمی شدم /ممنون /خبرش را هم به من بدید /ممنون

نوشته توسط: مریم at July 16, 2006 11:42 AM

سلام
خیلی واسم جالب بود زیدان کسی نبود که بخواد جام جهانی را فدای این عصبانیت کنه اما می دونم که ادمی مثل زیدان که واقعادوستش دارم نه به خاطر هم دین بودن بلکه انسانیت چطور جام جهانی را از دست داد پس باید دلیلی داشته باشه که ادمی مثل اون که ساده عصبانی نمی شد و همیشه جام اخلاق می گرفت اینچنین از کوره دررفت.امایک سوال چرا ؟بر اساس اخرین خبرها که نوشته بود خانم ریز را با یک مترجم ایتالیایی استخدام کردندو فیلم را دیدند و بعد از چندین بار متوجه شدن که ماتراتزی زیدان را تروریست خونده علاوه بر دشنامهایی که به خانواده اش داده که اونها را هم بیان کرده است.و این جالبه که زیدان در مصاحبه مطبوعاتی خواندن کلمه تروریست را تکذیب کرده؟چرا؟کدام دورغ است چرا؟لطفا اگر خبری داشتید به من هم بگید .http://en.wikipedia.org/wiki/Zinedine_zidane
این لینک را ببینید اگر باز نشد اسم زیدان را با همین اسپل سرچ کنید و در ویکی پدیا لینک را ببینید که همون مطالب در مورد خانم ریز متخصص ناشنوایان است من دچار سردرگمی شدم /ممنون /خبرش را هم به من بدید /ممنون

نوشته توسط: مریم at July 16, 2006 11:41 AM

زیدان خیلی کاراحمقانه ای کرد اگر ماتراتزی ایست قلبی می کرد بازم می تونست سرش رابالا
بگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نوشته توسط: مسعود at July 14, 2006 04:12 PM

کارزیدان عالی بود!

نوشته توسط: یک نفر at July 14, 2006 02:10 PM

خوب کرد زد واصلا دست والبته سرش درد نکنه.

نوشته توسط: farnoush at July 14, 2006 01:58 PM

آآآآآآآآآخ نفسم بالا نمياد .... بي جنبه...
دلتم بخواد مگه علي دايي چشه؟؟...I love ZIZI

نوشته توسط: ماترادزي at July 14, 2006 03:25 AM

سلام من هنوز هم نفهمیدم چه اتفاقی افتاده ... کی به کی چی گفته ... فقط می دونم زیدان با سر کوبیده تو سینه طرف ... شاید کارش درست بوده ... البته از نطر ما .. به چند دلیل ... یکیش اینه که قیافه اش دوست داشتنی.... خودش رو نمی دونم ... دومیش اینه که یه کم مظلومه ... یا حد اقل تو بازی قبل از اخراج اینطور نشون داد... همین خودش یه عامل روانی بزرگه که رو قضاوت ما تاثیر گذاشته ... من فقط می تونم بگم از زیدان خوشم میآد... امیدوارم کارش بدون دلیل نباشه

نوشته توسط: آرزو at July 13, 2006 09:52 PM

به مهدیه: عزیز جان بااین حساب که تو می‌گی به نظرم خیلی خوب می‌شد اگر آندریاک تیموریان مسیحی هم به شرطی حاضر به بازی در تیم ملی فوتبال ایران می‌شد که دولت ایران قانون حجاب اجباری را برای زنان بردارد. شما زمین فوتبال رو با چی عوضی گرفتی خانوم؟ دادگاه خانواده؟ چرا چرند می‌گی؟ اصلن به مزخرفی که می‌گی فکر هم کردی؟

نوشته توسط: ستاره at July 13, 2006 07:36 PM

ای کاَش اقای زیدان در اخرین بازی درخواست میکرد از کشور فراتسه که در صورتی در زمین حاضر خواهم شد که قانون منع حجاب در ان کشور برای زنان مسلمان حذف شود شاید بااین کار افتخار اخروی در اخرین بازیش در تاریخ مسلمانان ثبت می شد!

نوشته توسط: مهدیه at July 13, 2006 06:31 PM

من فکر می کنم زیدان بهترین کار ممکنه را انجام داد شما خودتان فرض کنید که در خیابانی راه می روید ناگهان یک انسان بی شعور بیاید و به شرف و خوانواده و به هر حال هرچیزی که شما به آن حساسیت دارید فحش بدهد مثلا به مادر و پدر شما ناسزا بگوید آیا شما اگر بدانید که اگر خودتان با او مقابله نکنید و هیچ قانونی او را جریمه نخواهد کرد آیا ساکت می نشینید و می گذارید او هرچه دلش می خواهد بگویدد من خودم که به شخصه حقم را از او خواهم گرفت پس اگر با من موافقیدبه زین الدین زیدان اسطوره فوتبال جهان هم حق بدهید

نوشته توسط: سید امیرحسین ابطحی at July 13, 2006 06:11 PM

به نظر من بايد بدتر از اينا ميزد.

ممنونتيم زيدان!!! ].

WE ALL LOVE YOU ZIDANE, YOU ARE THE HERO OF ALL MUSLIMS NOW, AND FOREVER

THE NEXT GENERATIONS WILL BE PROUDE OF YOUR DEFENCE OF YOUR BELIEVES THAT IS ISLAM

نوشته توسط: وحيد at July 13, 2006 12:23 PM

با سلام
زیدان شاید کار درستی نکرده باشه ولی شماها که دم از منطق میزنید باید دید اگر بعد از 110 دقیقه بازی در حالی که کاملا خسته شدید به شما واعتقاداتتون توهین کنند چه کاری میکنید؟!
ولی با همه اینها زیدان بزرگترین فوتبالیست در تاریخ فوتبال است و اینو نمیشه انکار کرد

نوشته توسط: حسن at July 13, 2006 11:40 AM

مصاحبه جدید با زیدان در باره درگیری
http://www.tik.ir/display/?ID=24123&page=

نوشته توسط: مصاحبه با زیدان at July 13, 2006 08:54 AM

زيدان در مقابل توهين حركت خوبي انجام داد
و ابنكه زيدان در حركات رزمي هم صاحب سبك است

نوشته توسط: عمو at July 13, 2006 08:44 AM

من که می گم ادم باید صبر داشته باشه اون می تونست جور دیگه ای مطرح کنه نه با کله زدن جلب توجه;کنه....

پس فرق فوتبال با رینگ بوکس در چیه ...یا فرق یه فوتبالیست با اخلاق با یه فوتبالیست بی ارزش و بی تربیت در چی می تونه باشه ... همه ما روز ی هزار بار از زبان بیشتر کشورها می شنویم تروریست...ایرانی تروریستی .. که البته به مردم مربوط نمیشه بلکه به سران دولت می رسه ما که نباید جواب توپ رو با بمب هسته ای بدیم .............

نوشته توسط: نازی at July 13, 2006 03:29 AM

اگه من جاي زيدان بودم حسابي از خجالت ماترازي موزي
در مي اومدم.

نوشته توسط: diyako at July 13, 2006 02:36 AM

بابا چه کله ای داره این زیدان! ماشالا به اسب می زد عقیم می شد!آدم باید دریده باشه نه این که بترسه و به خاطر این که بقیه ناراحت نشن خودشو ناراحت کنه. واقعا که این بشر غیرتیه البته من تو یه سایت خارجی خوندم که زیدان گفته اون به خواهر و مادرش توهین کرده در هر صورت غیرت خودشو نشون داد.

نوشته توسط: nonuvalente at July 13, 2006 02:29 AM

من بودم میزدم تو تخمش !

نوشته توسط: محسن at July 13, 2006 01:53 AM

zedan ba in karesh ageh bekhatereh eslam bodeh esmeh eslamo kharabtar kardeh mitonestesh javabehon tarafo joreh digeh bedeh ageh maslaeh bekhatereh dinesh bodeh harcheghadram harki begeh man ghabol nadaram vakhode faransaviam ghabol nadaran chon miogheyeh bazi man vachand faransavi va italiaei keh baziro mididim dorost bad az on harekat boland shodan raftan tavaghoeh ye melat khili balatar hastesh az on adam
chon on barayeh yemelat bodeh va namayandehyeh on melat barayeh eslam narafteh bodeh bebazi vanatijeh migirim keh zeyda 10 sal sabegheyeh derakhshaneh khodesho hich donest va bemelatesh posht kard chon khastteyeh onharo baravordeh nakard dorost mesleh ali daei keh bairan inkaro kaerdi

نوشته توسط: zeyda at July 13, 2006 01:44 AM

زیدان حقیقتا یه مرده

نوشته توسط: علی شاکر at July 12, 2006 10:49 PM

به نظر من کار بد رو با کار بدتر جواب نمی دن ، ول با این حال زیدان خیلی دوست دارم ، قهرمانی ایتالیا رم به فابیو کاناوارو بهترین مدافع وسط دنیا تبریک می گم.

نوشته توسط: ***SH*** at July 12, 2006 08:39 PM

من موندم شماها که هنوز نمیدونید این یارو چی چی بهش گفته چجوری قضاوت میکنید.
تازه اگر فحش ناموسی هم به زیدان داده باشه اگر مسلمون اینه که بخاطر حرف احمقانه یک نفر چنان بزنه نوی سینش که ممکن بود ایست قلبی کنه همون بهتر که بهمون بگن تروریست وحشی.

نوشته توسط: امید at July 12, 2006 06:35 PM

با سلام

آيا زيدان واقعا مسلمونه و به خاطر فحش اون بابا از کوره در رفته .ما يادمون نرفته که در سال 98 هم با زدن لگد به بازيکن مسلمون عربستان از بازي اخراج شد.و ديگر اينکه ما نمي گوييم به غيرت بر وبچه هاي ايروني عمل کنه که هيچ وقت جنايت کارها وقاتل هاي صهيونيست رو به رسميت نشناخته و با اون ها روبه رو نشدند و مدال هاشون رو ازدست دادندتا به دنيا بگويند به داد مظلومين فلسطين برسيد خب زيدان قطعا اين عرضه ها رو نداره ولي لااقل يه آدم مشهور که به يک معنا مسلمونه الجزايري و عرب هم حساب ميشه يه پيام کوتاه يا يه عکس العمل کوچيک نشون بده تا لااقل ميليارد ها آدم تو اين موقعيت که در مورد زيدان حرف ها ميزنند کمي هم از رنج فلسطيني ها با خبر باشند. توفيق شما و زيدان آرزوي ماست ((تعجب نکنيد که متجاوزين بهترين موقعيت رو جهت ضربه زدن به ملت دربند فلسطين ايام برگزاري جام جهاني ديدند و به همين جهت ما هم حرفاي دلمون رو اين جوري زديم.))

نوشته توسط: آقای زیدان با وجدان سلام at July 12, 2006 06:28 PM

من موندم شماها که هنوز نمیدونید این یارو چی چی بهش گفته چجوری قضاوت میکنید.
تازه اگر فحش ناموسی هم به زیدان داده باشه اگر مسلمون اینه که بخاطر حرف احمقانه یک نفر چنان بزنه نوی سینش که ممکن بود ایست قلبی کنه همون بهتر که بهمون بگن تروریست وحشی.

نوشته توسط: امید at July 12, 2006 06:23 PM

با سلام

آیا زیدان واقعا مسلمونه و به خاطر فحش اون بابا از کوره در رفته .ما یادمون نرفته که در سال 98 هم با زدن لگد به بازیکن مسلمون عربستان از بازی اخراج شد.و دیگر اینکه ما نمی گوییم به غیرت بر وبچه های ایرونی عمل کنه که هیچ وقت جنایت کارها وقاتل های صهیونیست رو به رسمیت نشناخته و با اون ها روبه رو نشدند و مدال هاشون رو ازدست دادندتا به دنیا بگویند به داد مظلومین فلسطین برسید خب زیدان قطعا این عرضه ها رو نداره ولی لااقل یه آدم مشهور که به یک معنا مسلمونه الجزایری و عرب هم حساب میشه یه پیام کوتاه یا یه عکس العمل کوچیک نشون بده تا لااقل میلیارد ها آدم تو این موقعیت که در مورد زیدان حرف ها میزنند کمی هم از رنج فلسطینی ها با خبر باشند. توفیق شما و زیدان آرزوی ماست ((تعجب نکنید که متجاوزین بهترین موقعیت رو جهت ضربه زدن به ملت دربند فلسطین ایام برگزاری جام جهانی دیدند و به همین جهت ما هم حرفای دلمون رو این جوری زدیم.))

نوشته توسط: زیدان مسلمان با وجدان سلام at July 12, 2006 05:39 PM

به اعتقاد من هر انسانی حق دارد از حق خودش دفاع کند. و هر انسانی حق دارد خودش تصمیم بگیرد که چگونه از حق خودش دفاع کند. و نیز تا انسان خودش از حق خودش دفاع نکند از دیگران چه انتظاری است. و ما بینندگان به ظاهر عاقل و معقول که کار آقای زیدان را زشت میپنداریم آیا محق هستیم بی آنکه بدانیم به او چه گفته اند و در آن زمین سبز چگونه او را به ستوه آورده اند ، نظر بدهیم؟ به اعتقاد من کار آن آقای ایتالیایی نیز کم از آقای زیدان نداشت؟ چرا که مشخص است حرفی که آنچنان اعصاب زیدان را به هم بریزد و او را که مسلما بیشتر از هر یک از ما نگران و مسئول آینده زندگی ورزشی خود است ، را از حالت طبیعی خارج کند. چگونه حرفی بوده است. آیا قانونی در فیفا وضع شده است که باعث دمیدن سوت داور در چنین مواردی نیز بشود؟

نوشته توسط: نازی at July 12, 2006 05:33 PM

با سلام

1-

نوشته توسط: انسان at July 12, 2006 05:32 PM

بابا جون بازیکن ایتالیا فقط به زیدان گفته :
" چرا مثل علی دایی بازی می کنی ؟"
همین ! ! !

نوشته توسط: mehrdad at July 12, 2006 04:28 PM

ولی باید یک وجب بالاتر می زد!!!

نوشته توسط: امین at July 12, 2006 01:01 PM

حركت «زيدان» كه تا به حال از او شاهد نبوديم، ناشي از بي حرمتي به اعتقادات مذهبي او بوده است و كاپيتان فوتبال فرانسه حاضر شد از كنار خيلي از افتخارات و تمجيدهاي ظاهري و زودگذر بگذرد و انتقادات مطبوعات، رسانه هاي گروهي و حتي مردم كشورش را به جان بخرد تا از هويت اسلامي خود دفاع كرده و پايبندي اش را به عقايد مذهبي اثبات نمايد.

نوشته توسط: hassan at July 12, 2006 11:39 AM

shenidam be zeydan gogte darty terorrist yani faghat dar barabare in harfe zesh ke hameye mosalmonaro dar bar migire mishe oonkaro kard az kare zeydan behtar vojod nadare!!!!

نوشته توسط: someone at July 12, 2006 10:41 AM

italiya kollan time bikhodiye heyfe final ke ye pash in time mozheck bood
haghe argentina bood ke biyad
dar zemn kare zeydan kheyli ham beja bood

نوشته توسط: james at July 12, 2006 09:00 AM

قاعدتا اگر بازيکن ايتاليايی به زيدان توهين کرده باشد، از نظر هر فرد انسانی قابل سرزنش و محکوم است، اما واکنش فيزيکی به توهين چيزی نيست که از نظر افراد بی ‌طرف و يا بسياری از مسلمانان موجه باشد. دقيقا برای مقابله با همين واقعيت است که محافظه کاران ايران به دفاع از حرکت زيدان آن هم به نام دفاع از 'حيثيت اسلامی' برخاسته ‌اند...
http://www.bbc.co.uk/persian/iran/story/2006/07/060711_mv_z_zidane.shtml

نوشته توسط: az bbc at July 12, 2006 04:27 AM

از همه كساني كه سنگ طرفداري از اين حركت احمقانه زيدان را به سينه ميزنند ميخواهم بپرسم كه اگه همين جناب زيدان مسلمان!!! ابن حركت وحشيانش را در مقابل يكي از بازيكنان تيم كشور خودمان هم انجام ميداد بازم همينگونه متعصبانه و بدون فكر كردن در مورد نفس عمل او به تعريف و تمجيد از اون ميپرداختند؟
زيدان با اين حركت وحشيانش دوباره ياد و خاطره حركت چند سال پيشش زماني كه در JUVE بود و در بازي مقابل هامبورگ در جام باشگاهها را براي همه زنده كرد.همان حركتي كه منجر به محروم شدن اين آقا براي چند ماه شد.و حالا آقاي بكئن باور با توجه به باخت آلمان به ايتاليا و مانع شدن از راهيابي اين تيم به فينال با تمام بغض و كينه به تقدير و حمايت از وحشيگري ميپردازد.

نوشته توسط: مسعود at July 12, 2006 03:44 AM

سلام، من فقط يه صحبت مختصري دارم. بعضي از ما ببخشيدا! واقعا پست هستيم. نظر هم رو با فحش رد مي كنيم، به شخصيت هم توهين مي كنيم، در حالي كه ممكنه فرد مقابل فقط از روي كم داني و نه حتي ناداني يه نظري رو اشتباه بگه. اجازه بديم اظهار نظر مودبانه بشه، بعد شما عزيزان متشخصانه در حد شعور بالاتون نقد و تحليلش كنيد.

نوشته توسط: Mohammad Masih at July 12, 2006 01:38 AM

منم موافقم یه عالمه اصلا خوب کرد اما منم همینایی که شما میگین میگم زیدان با اینکارش غرورشو حفظ کرد و نشون داد که چقدر حق با اون بوده که حاضر شده جلو اینهمه آدم اینکارو کنه ای ول منکه دوسش دارم هوارتا

نوشته توسط: مهناز at July 12, 2006 12:19 AM

به نظر من زیدان اسطوره است و هرکس غیر این فکر کند خر است

نوشته توسط: جواد at July 11, 2006 10:13 PM

فكر كن زيدان بچه اصفهانيه

نوشته توسط: جسين at July 11, 2006 10:02 PM

1-يكي از عقل مي لافد يكي طامات ميبافد
بيا كاين داوريها را به پيش داور اندازيم.

2- همه حق دارند.

نوشته توسط: شيخ صنعان at July 11, 2006 06:57 PM

آقا دم زیدان گرم کارش درست خیلی من که خیلی حال کردم . حقش بود من بودم با لگد می زدم تو پوزش

نوشته توسط: نوید at July 11, 2006 05:02 PM

زنده باد زيدان
مطمئن باشيد كه اگر آدمايي مثل زيدا ن نبودن كه در مقابل حرف زور و توهين به اعتقاداتشون ايستادگي كنن
تا حالا اسلام و انسانيت از بين رفته بود
زيدان يه مسلمون با غيرته و باعث سربلندي مسلموناست.

نوشته توسط: حسام at July 11, 2006 04:46 PM

ای همه ای شما که غیرتتو به جوش اومده مواظب ناموساتون باشین که گیر عربا نیفتند وای بر شما متعصبان بی فکر

نوشته توسط: mehdi at July 11, 2006 04:46 PM

ای همه ای شما که غیرتتو به جوش اومده مواظب ناموساتون باشین که گیر عربا نیفتند وای بر شما متعصبان بی فکر

نوشته توسط: mehdi at July 11, 2006 04:46 PM

حقش بود که با سر زد توی شکمش باید میکشتش ایتالیای صهیونیست .به زیدان میگن باغیرت با علی دایی هم قابل قیاس نیست چون علی دایی بی رگه . شما هم با نظر خواهی کردنتون فضولای کار زیدان رو مشخص می کنید ایول.

نوشته توسط: ستایش at July 11, 2006 04:08 PM

من هم با "عجب" موافقم. بعد از این همه تجربه از چنین بازیکن بزرگی این از کوره در رفتن بعید بود. کودک که نبود که بخواد مثل لباس شخصیها جواب حرف رو با مشت و لگد و کله بده. در ضمن برای زیدان موقعیت های مشابه زیادی پیش آمده که خود را کنترل کرده اند.
انتخاب های بهتری هم بود. مهم این است که همیشه تحت هر شرایطی بتوانبم تمایز میان انسان و حیوان را حفظ کنیم.

نوشته توسط: بهرام at July 11, 2006 02:15 PM

بابا صلوات بفرستيد يكي اون سره دنيا كاري كرده كه به هيچكس مربوط نميشه بعد شما اومدين اينجا با هم دعوا ميكنين .
كي گفته كه به اون گفتن تروريسم
حالا درسته مسلمونه ولي شما از كجا ميدونيد كه اسلام آورده شايد مثل خيلي از ماها چون پدر و مادرش مسلمون بودن اينم مسلمونه
شايد اصلا يه چيزي در مورد بازيش يا خانوادش گفته ما كه نشنيديم شايدم چيز خاصي نگفته اين دليل نميشه كه چون مسلمونه ما مثل امام معصوم بپذيريمش و كارشو توجيه كنيم .
بالاخره به نظر من واقعا حيف زيدان بود كه در آخرين بازيش در حالي كه اسطوره شده چنين كاري بكنه

نوشته توسط: ماهان دولابي at July 11, 2006 02:15 PM

بابا صلوات بفرستيد يكي اون سره دنيا كاري كرده كه به هيچكس مربوط نميشه بعد شما اومدين اينجا با هم دعوا ميكنين .
كي گفته كه به اون گفتن تروريسم
حالا درسته مسلمونه ولي شما از كجا ميدونيد كه اسلام آورده شايد مثل خيلي از ماها چون پدر و مادرش مسلمون بودن اينم مسلمونه
شايد اصلا يه چيزي در مورد بازيش يا خانوادش گفته ما كه نشنيديم شايدم چيز خاصي نگفته اين دليل نميشه كه چون مسلمونه ما مثل امام معصوم بپذيريمش و كارشو توجيه كنيم .
بالاخره به نظر من واقعا حيف زيدان بود كه در آخرين بازيش در حالي كه اسطوره شده چنين كاري بكنه

نوشته توسط: ماهان دولابي at July 11, 2006 02:14 PM

من هم با "عجب" موافقم. بعد از این همه تجربه از چنین بازیکن بزرگی این از کوره در رفتن بعید بود. کودک که نبود که بخواد مثل لباس شخصیها جواب حرف رو با مشت و لگد و کله بده. در ضمن برای زیدان موقعیت های مشابه زیادی پیش آمده که خود را کنترل کرده اند.
انتخاب های بهتری هم بود. مهم این است که همیشه تحت هر شرایطی بتوانبم تمایز میان انسان و حیوان را حفظ کنیم.

نوشته توسط: بهرام at July 11, 2006 02:14 PM

بابا صلوات بفرستيد يكي اون سره دنيا كاري كرده كه به هيچكس مربوط نميشه بعد شما اومدين اينجا با هم دعوا ميكنين .
كي گفته كه به اون گفتن تروريسم
حالا درسته مسلمونه ولي شما از كجا ميدونيد كه اسلام آورده شايد مثل خيلي از ماها چون پدر و مادرش مسلمون بودن اينم مسلمونه
شايد اصلا يه چيزي در مورد بازيش يا خانوادش گفته ما كه نشنيديم شايدم چيز خاصي نگفته اين دليل نميشه كه چون مسلمونه ما مثل امام معصوم بپذيريمش و كارشو توجيه كنيم .
بالاخره به نظر من واقعا حيف زيدان بود كه در آخرين بازيش در حالي كه اسطوره شده چنين كاري بكنه

نوشته توسط: ماهان دولابي at July 11, 2006 02:14 PM

بنظر من جواب حرف را نباید با چنین عکس العملی نشان داد حالا هر حرفی که باشد. قطعا قصد آن ایتالیایی بهم ریختن اعصاب زیدان بوده است، این چیزی است که در فوتبال حرفه ای از بازیکنان زیاد دیده می شود و فردی با تجربه مثل زیدان نباید اینگونه فریب می خورد. شاید با اخراج نشدن زیدان نتیجه بازی بگونه ای دیگر بود واو بیش از پیش محبوبیت پیدا می کرد. انسان هم جایز الخطاست پس بهتر است بجای توجیه حرکت زیدان بپذیریم که مانند بسیاری از مردم حتی مردان بزرگ، زیدان هم اشتباهی کرده است که البته فرانسویهای مشتاق زیدان ومشتاق فتح جام جهانی باید او را ببخشند.
بهرحال نظیر همین اتفاقات است که فوتبال را تماشایی کرده است.

نوشته توسط: Roya at July 11, 2006 11:45 AM

دم زیدان گرم واقعا حظ کردم من هم اگه به جای زیدان میبودم همین کار رو میکردم گور پدر جام جهانی تا یم میلیارد نفر توی دنیا ببینن که کسی حق نداره مارو تروریست خطاب کنه

نوشته توسط: reza at July 11, 2006 11:45 AM

بنظر من جواب حرف را نباید با چنین عکس العملی نشان داد حالا هر حرفی که باشد. قطعا قصد آن ایتالیایی بهم ریختن اعصاب زیدان بوده است، این چیزی است که در فوتبال حرفه ای از بازیکنان زیاد دیده می شود و فردی با تجربه مثل زیدان نباید اینگونه فریب می خورد. شاید با اخراج نشدن زیدان نتیجه بازی بگونه ای دیگر بود واو بیش از پیش محبوبیت پیدا می کرد. انسان هم جایز الخطاست پس بهتر است بجای توجیه حرکت زیدان بپذیریم که مانند بسیاری از مردم حتی مردان بزرگ، زیدان هم اشتباهی کرده است که البته فرانسویهای مشتاق زیدان ومشتاق فتح جام جهانی باید او را ببخشند.
بهرحال نظیر همین اتفاقات است که فوتبال را تماشایی کرده است.

نوشته توسط: Roya at July 11, 2006 11:35 AM

هدف خارج کردن زیدان از بازی بود.به نظر من جواب ماترادزی را میتونست با بلند کردن جام بده نه با تقدیمش به ایتالیاییها.

نوشته توسط: edvin at July 11, 2006 11:09 AM

من وقتی دیدم زیدان اخراج شد بغض گلوما گرفت زیدان مثل یک مرد برخورد کرد و با فوتبالخداحافظی کرد همیشه اسم زیدان جاودان باقی خواهد ماند

نوشته توسط: امیر at July 11, 2006 10:32 AM

الکی نیست هر سال اینهمه ایرانی دارن از ایران فرار می کنن اونا دارن از دست وحشی هایی مثل شما در میرن که حرکت وحشیانه یه آدم بداخلاق رو تایید و تشویق میکنن.هنوز یادمون نرفته همیین آقای اسطوره اخلاق چطور با سر به صورت بازیکن هامبورگ زد وقتی تو یوونتوس بازی میکرد و تو جام باشگاههای اروپا بازی رو 3-0 باخته بودن. به هر حال و اینهمه دم از مسلمانی و اخلاق و اینا نزنین و زیدان مسلمان و برا خودتون الکی بزرگ نکنین یادتون نره همین زیدان مسلمان از یک کشور مسلمان و از زادگاهش فرار کرده و رفته تو یک کشور "کافر " زندگی میکنه و اگه گل میزنه و افتخار میاره برا شما مسلمونای بدبخت عقب افتاده نیست برای همون کافراست و همون کافرا براش هورا می کشن پس بیخودی جوش نزنین.

نوشته توسط: tabbat at July 11, 2006 10:27 AM

be nazare man harfetoon be ja va zibao aghelanast man ham nazare shoma roo ba tamame vojoodam taiid mikonam ba tashakor az bardashte zibaye shoma az in harekat

نوشته توسط: sara at July 11, 2006 10:05 AM

باشما موافقم

نوشته توسط: trr at July 11, 2006 09:22 AM

کار زیدان عمق فاصله ها را نشان داد

نوشته توسط: MOHAMMAD at July 11, 2006 08:29 AM

من از طرفداران پروپاقرص ايتاليا هستم
ولي امثال زيدان خيلي خيلي كمن
من ناراحتيم از اينه كه چرا زيدان اون كله رو به صورت اون احمق بي شعور نزد تا واسه هميشه داغ زري كه زده تو يادش بمونه
زي زي يك اسطوره فراموش ناشدنيست

نوشته توسط: mohsen at July 11, 2006 08:16 AM

اي اقايي كه شعار جهان سوم ميدي ارزشها براي هر كسي اولويت بندي داره لطفا سليقه شخصي اعمال نكن مثلا اگه كسي به شما فحش ناموس بده بر ميگردي و ميگي واي چه بي ادب؟اون جهان اولي هاش تو بازي پرتغال با هلند رو كه ديدي ؟پس ادعاي روشن فكري نكن

نوشته توسط: shahryar at July 11, 2006 08:04 AM

همیشه که انسان نباید جلوی خودش رو بگیرده از کوره در رفتن هم گاهی اوقات لازم است.حرکت زیدان فوق العاده بود و تعصب مذهبی زیزو رو نشون داد البته باید گفت زیدان این کار رو از روی فکر انجام داد و یه عکس العمل غیر ارادی نبود من که خیلی حال کردم.

نوشته توسط: مصطفی at July 11, 2006 07:24 AM

به نظر من زیدان خودش هم از کارش پشیمون شده خیلی عصبانی شده بود ولی به نظرم نباید از اون عقب افتاده عذر خواهی کنه هر چند کار خوبی نبود ومیتونست بعد از بازی هم اون رو مطرح کنه ولی نشون داد که یه کم غیرت دینی داره قابل توجه بعضی از بچه شیعه ها درضمن من طرفدار ایتالیا بودم

نوشته توسط: مسعود at July 11, 2006 07:05 AM

سلام
از كوزه همان تراود كه در اوست.
اين توجيح كودكانه شما من راياد توجيحات ضرقاوي و تفكرات طالباني ميندازه.شماها بجاي تقبيح هرگونه خشنوت داريد اونو تقدير و تقديس ميكنيد؟ سئوال من از شما و كساني كه با اين عمل ناجوانمردانه زيدان موافق هستيد اين است كه: آيا اگه هربازيكني از ايتاليا اين كار را با زيدان ميكرد وبعد توجيهات زيدان را استفاده ميكرد كه او به من گفته سيسلي يا مافيا يا از اين قسم حرفها اون موقع قضاوت شماها چي بودش؟زيدان بااين حركت وحشيانه خودنشان داد كه واقعا لايق كلماتي بوده كه نثارش كردند و همچنين ثابت كرد كه اگه دستش مثل القاعده يا حماس و يا تندروهاي يهودي به قدرت برسه ذات اصلي خودشو نشان خواهد داد.
زيدان با اين حركت احمقاقانش (كه البته سابقه دار هم هست و چند سال قبل كه اين آقا در JUVEبازي ميكرد در جام باشگاهها هنر خودشون رابه نمايش گذاشته بودند)نشان داد كه واقعا هنر يا استعدادهاي خداوندي نميتونند مانع از بروز احساسات دروني انسان كه به فرهنگ خانوادگي او بر ميگرده بشوند.
البته از شماها هم كه طرفدار خشونت و مبلغ اون هستيد بيشتر از اين نمتوان توقعي داشت.

نوشته توسط: مسعود at July 11, 2006 04:38 AM

من به این حرفها کاری ندارم.من فقط این رو می دونم که زیدان بازیکن باارزشی بود.و این رو هم نه فقط من که شما هم می دونید که زیدان تقریبا حدود95% یا حتی 99% اهل دعوا و نامردی کردن نیست.من یقین دارم که ماترازی حرف بی خود و توهین آمیزی به زیدان زده.بعد هم همه دیدند که فرانسه بسیار عالی تر از ایتالیا بازی کرد.پس بیخودی نگید که ایتالیا شایسته قهرمانی بود.

نوشته توسط: siavash at July 11, 2006 03:33 AM

آی آقایی که می گی زیدان نفهم و بیشعوره!!!
شما که ادعات می شه!!! من بهت می گم که آدم گاوی هستی و یه سری فحش نژاد پرستانه و توهین به عقایدت!!!
خب حالا که داری به من فحش می دی و اگه من دم دستت بودم منو می زدی یه کم فکر کن اونم همون چیزایی رو شنیده که تو شنیدی یا خوندی منم ایتالیایی هستم ولی دلیل نمیشه که هر چی هر خری دلش خواست بگه ماتراتزی آدم خوش اخلاقی نیست!!!

نوشته توسط: امین at July 11, 2006 02:46 AM

... متاسفم که می بینم چطور به خاطر یک ضربه عده ای از ستاره ی دوست داشتنی مثل زیزو دیو می سازند... با نظر نویسنده این مطلب (آقای هاشمی) کاملا موافقم و خوشحال شدم که چنین مطلبی رو دیدم و گرنه این غصه سطحی نگری بعضی ها خیلی آزارم می داد... عادل فردوسی پور شاید یکی از عوامل بدبینی ملت نسبت به این مساله باشه... واقعا نمی دونم شما بازی جوانمردانه به چه می گید... کدوم رفتار فرند پلی رو می گی آقا محمود.. آیا زیبایی و زرق و برق جام جهانی به شما اجازه نمی ده جز مافیای قدرت و نژاد پرستی رو ببینی.. دادش زمین فوتبال کلاس اخلاق و کضمغیض نیست.. دیشب که بعد از بازی مقاله ای در همین مورد نوشتم (www.HelloToYou.Persianblog.Com) نگران بودم که شاید همه بخوان مثل فردوسی پور و یا همین محمود خان فکر کنند... با دیدن این مطلب واقعا مشعوف شدم.. ممنون و تبریک به خاطر نگاه زیبات.

نوشته توسط: مهدی .: دو کلمه حرف حساب :. at July 11, 2006 01:38 AM

be nazare man kare zeydan kare badi nabud ke hich kheyli ham khub bud.zeydan az heysiyat va sharafate ensaniye khod defa kard.

نوشته توسط: davar at July 11, 2006 12:59 AM

be nazare man kare zeydan kare badi nabud ke hich kheyli ham khub bud.zeydan az heysiyat va sharafate ensaniye khod defa kard.

نوشته توسط: davar at July 11, 2006 12:57 AM

فداي زيدان .الكي زر نزنين كلاس با اخلاق گذاشتن رو نزارين خاك بر سرتون اون حاليش بوده شما كه حاليتون نيست .دمش گرم خوب كاري كرد تا چشم شما در بياد.

نوشته توسط: چيكار داري من كيم at July 11, 2006 12:08 AM

اگر كسي به من مي گفت تروريست از كوره در مي رفتم.

نوشته توسط: Ehsan at July 10, 2006 11:46 PM

man tarafdare time melie footbale farance ya zidan nistam vali motmaenam ke bi dalil va ya az rooye asabaniat hamchin kari nakard hatman ye materatzi ye harfy zad ke mostahaghe in kare zidan bood

نوشته توسط: میلاد at July 10, 2006 11:33 PM

گور پدر همتون! زیدان گاو هم روش !

نوشته توسط: moe at July 10, 2006 11:29 PM

دقيقا با شما موافقم زيدان يك اسطوره در قلب ما باقي خواهد ماند . توهين لفظي تحملش گاها به مراتب مشكلتر از برخورد فيزيكي است . گاهي يك كلمه تا اعماق وجود آدم رو به درد مياره .

نوشته توسط: هديه at July 10, 2006 10:44 PM

زنده باد "زیزو زرقاوی" !
عضو ارشد القاعده - شاخه اروپا !

نوشته توسط: سعید at July 10, 2006 09:36 PM

اگه کسی بهتون بگه مسلمونه تروریست چیکار میکنید؟

نوشته توسط: nihad at July 10, 2006 09:29 PM

با سلام
ماتراتزی بی شعور گمان میکنم به زیدان گفته تروریست
حق ماتراتزی بود
نژاد پرست بی شعور حق این اهانت رو نداشت
زیدان کار خوبی کرد
با تشکر از حمایت شما عزیزان

نوشته توسط: سید at July 10, 2006 09:14 PM

دوستان من راجع به حركت زيدان چيزي نمي نويسم ولي مطالبي كه بعضي دوستان راجع به زيدان(يا هر شخص ديگري)نوشتند مطمئنا زيبا تر از حركت زيدان نيست .
به نظر من در جايي كه وي امكان دفاع از خودش را ندارد ما اجازه اينگونه قضاوت كردن را نداريم و به عبارتي ما در جايگاه قضاوت نيستيم چون نه در مكان بازي حضور داشتيم و نه از اساس ودليل اين اتفاق با خبريم .پس قضاوت را به صالحان بسپاريم

با سپاس آباتاز

نوشته توسط: آباتاز at July 10, 2006 08:15 PM

بسیار با شکوه در شکم آن بیشعور کوبیدم انهم در جام جهانی !!!!!!!!!!!!!!!
نجابت زیادی اهانت در پی دارد

نوشته توسط: Zaidan at July 10, 2006 08:06 PM

ممنون می شوم به عنوان نمونه یکی از آن " هر حرفی " ها را اینجا بیاورید.

نوشته توسط: saleh at July 10, 2006 07:57 PM

من بانظرتون موافقم متاسفانه خيلي هاچون عشق ايتاليايي هاراداشتند چشمشون روروبرخي حقايق بستندوكوركورانه هرمزخرفي كه ميخواهنددرتقبيح زيدان به زبان مي اورنددرصورتيكه خيلي ازفوتباليست هاي ايران وجهان بايداخلاق وغيرت رااززيدان يادبگيرندمطمينا دراينده فوتباليستي مانندزيدان پايبندبهعقايدوپاك نخواهدآمددرست نيست زيدان راگاوبازخطاب كرد.حركت ديشب زيدان به دل من نشست ودرس بزرگي به همه داداميدوارم همه مااين جسارت وشجاعت زيدان رابه يادداشته باشيم

نوشته توسط: رضا at July 10, 2006 07:52 PM

etefaghan bayad ta mikhord mizadesh eyval zidan

نوشته توسط: ali at July 10, 2006 07:39 PM

کاملا" موافقم;
قهرمانی ایتالیا با درایت بود، درایت.

نوشته توسط: SepehЯ at July 10, 2006 06:44 PM

کاملا" موافقم;
قهرمانی ایتالیا با درایت بود، درایت.

نوشته توسط: SepehЯ at July 10, 2006 06:42 PM

کاملا" موافقم;
قهرمانی ایتالیا با درایت بود، درایت.

نوشته توسط: SepehЯ at July 10, 2006 06:42 PM

ظاهراً به زيدان تروريست گفته شده بود كه با توجه به مسلمان بودن زيدان در واقع مخاطب عام اين توهين جهان اسلام است پاسخ زيدان به شكلي كه صورت گرفت يك پاسخ جهاني است و اين پيام را دارد كه مسلمانان در مقابل توهين و جو سازي هاي سياسي ساكت نمي نشينند . البته شايد راههاي بهتري نيز براي پاسخ به اهانت وارد شده وجود داشت مثلاً خارج شدن از زمين بازي بدون درگيري يا نشستن در زمين بازي بعنوان اعتراض كه خوشونت كمتري هم در آن مشاهده ميشد و تاثير گذارتر نيز بود اما بايد در آن شرايط حساس و فشارهاي شديد عصبي كه در يك بازي بزرگ جهاني مثل فينال جام جهاني بر بازيكنان وارد ميشود به زيدان حق داد كه نتواند بهترين شيوع پاسخگوئي را انتخاب نمايد .

نوشته توسط: amir at July 10, 2006 06:16 PM

من واقعا نمیدونم ما ایرانی ها چرا اینجوری هستیم..تا یه نفر حرفی میزنه بدون اینکه روش فکر کنیم فورا قبول میکنیم که آره راست میگی فلانی...این باعث شرمندگیه به خدا...من مطمئنم اونایی که موافق هستن همین الان با خوندن این مطلب موافق این موضوع شدن که کارش درست بوده...این حرفا چیه آقا؟ بازی باید یه بازی جوانمردانه و فری پلی باشه...زیدان با این کارش همه چیزو خراب کرد.هم خودشو هم اینکه به عنوان یه مسلمون نباید اینطور رفتار میکرد..یه مسلمون همیشه از خودش گذشت نشون میده و فوری از کوره در نمیره...

نوشته توسط: محمود at July 10, 2006 06:10 PM

ايول عالي بود كاملا موافقم .هر كسي جاي زيزي بود بايد همين كار رو ميكرد

نوشته توسط: سعيده at July 10, 2006 06:08 PM

Age Man Jaye Zeidan Bodam
Va Be Man Migoftan Ali Daei
Ba Sar Ke Hich Ba Shakh Mizadam To Sineye Yaroo

نوشته توسط: MaGaSe.ShoJaAa at July 10, 2006 06:02 PM

آقا دمت گرم
دم زیدانم گرم
زیدان بازیکن بزرگیه و با این کار بزرگتر شد .

نوشته توسط: محسن at July 10, 2006 05:51 PM

سلام
با نظر شما موافقم
واقعا همين طور است
ممنون

نوشته توسط: محمد at July 10, 2006 05:15 PM

نمی دونم...
شاید کارش درست بوده ولی می تونست قشنگتر از این باشه...
در بازی ایران پرتقال حسین کعبی ضربه خیلی بدی به صورت فیگو زد ولی حتی کارت زرد هم بابت این ضربش نگرفت...
فیگو حتی اعتراض هم نکرد...
به نظر من کسی موفق تره که تو لحظه های خیلی سخت بهترین نتیجه ممکنه رو بگیره

نوشته توسط: حسین at July 10, 2006 04:25 PM

اين كار زيدان اثبات درستي حرف مانراتزي بود. با يه پوشش خبري وسيع خيلي زيباتر و مردانه تر مي تونست اين مساله رو حل كنه. نه اينكه مثل يه تروريست بهش حمله كنه!

نوشته توسط: شميسا at July 10, 2006 03:36 PM

کاملا موافقم

نوشته توسط: پاپیون at July 10, 2006 01:33 PM

کاملا موافقم

نوشته توسط: پاپیون at July 10, 2006 01:33 PM

ولي به نظر من يك علت بيشتر نداشت و آن هم مسلمان بودن آقاي زيدان است!
ضمن اين كه اگر زيدان اين طور كه شما گفتيد كار ارزشي انجام داده بود حداقل از رختكن بيرون مي آمد و با افتخار مدالش را دريافت ميكرد.اسطوره بي اخلاق فوتبال!

نوشته توسط: راحله at July 10, 2006 09:36 AM

من هم همین نظر رو دارم خوشم اومد اون بی ادب بود و راهی جز این نبود !! من هم بودم میزدم شاید هم توی صورتش

نوشته توسط: علی سعادت at July 10, 2006 09:20 AM

اینکه کار جناب زیدان اشتباه بود شکی در آن نیست،‌هر کسی حق دارد از دیدگاه خودش آنرا تفسیر کند. یکی مانند شما پیدا می‌شود که آنرا تحسین می‌کند. این تحسین شما اشتباه بودن کار وی را بر طرف نمی‌کند فقط نشان می‌دهد شما تا چه اندازه اهل مدارا هستید و منطق شما از کجا سرچشمه می‌گیرد (البته اگر منطقی وجود داشته باشد). آرزو می‌کنم هیچگاه با شما روبرو نشوم!

نوشته توسط: محمد at July 10, 2006 09:09 AM

فکر میکنم آقای زیدان بازی فوتبال رو با گاو بازی اشتباه گرفته بود. این شجاعت نبود. در سن 34 سالگی باید بتونی فرق فوتبال رو با حمله انتهاری تشخیص بدی !

نوشته توسط: Sam at July 10, 2006 06:59 AM

فکر میکنم آقای زیدان بازی فوتبال رو با گاو بازی اشتباه گرفته بود. این شجاعت نبود. در سن 34 سالگی باید بتونی فرق فوتبال رو با حمله انتهاری تشخیص بدی !

نوشته توسط: Sam at July 10, 2006 06:59 AM

رضا جان شما نظر نده عزيز؛ کسی نمی گه لالی...

نوشته توسط: زوزی at July 10, 2006 06:35 AM

حرفتان اندکی بی پایه است. هیچ چیز آن حماقت را توجیه نمیکند.

نوشته توسط: رضا at July 10, 2006 05:26 AM

ممنون می شوم یکی از آن " هر حرفی " ها را به عنوان نمونه بیاورید.

نوشته توسط: saleh at July 10, 2006 04:40 AM

نوشتن يک نظر




اطلاعات من را حفظ کن



 
Krill Oil Supplements Tehran Cheap Flights NKO Krill Oil